Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΘΑΚΗ


Γέμισε τη χούφτα του με θάλασσα
Κι έπαιζε σα μικρό παιδί τραγουδώντας
Ακατέργαστες λέξεις με αναίτιες χειρονομίες,
Λες και έπλαθε αέρινες φιγούρες
Όταν ξαφνικά ανακάλυψε μέσα της να πλέει
Ένας ταξιδευτής μες στην οδύσσειά του
Γυρεύοντας τη δική του Ιθάκη,
Τότε προχώρησε ντυμένος όπως ήταν
Με τα ρούχα του και χάθηκε στα βαθιά νερά,
Είχε βρει επιτέλους το σύντροφό του,
Για το μακρύ ταξίδι της ζωής.

Ήταν ο τρελός της ακτής κι ο απόμακρος
Όπως τον αποκαλούσαν χλευάζοντάς τον
Οι αύτανδροι θαμώνες στην άμμο.

6 σχόλια:

Βασιλική Γεωργακοπούλου είπε...

Εκείνοι οι θαμώνες της άμμου που ποτέ δεν μπήκαν στον πειρασμό να καταλάβουν ότι πίσω από τις λέξεις κρύβεται το προαιώνιο μεγαλείο της ψυχής του ποιητή... Υπέροχε Ποιητή της ζωής και της έκφρασης....Ακριβέ μου φίλε της αληθινής ψυχής και της τέχνης... υποκλίνομαι...!!!

giannisgeo είπε...

Γεια σου φιλε μου Μαρίνο.Θαυμάζω τον ποιητικο σου λόγο!

Unknown είπε...

Όταν η ομορφιά της ψυχής γίνεται τέχνη,αυτό λέγεται θείο δώρο.Κι εσύ το έχεις Μαρίνο μου. Σ'ευχαριστούμε που το μοιράζεσαι μαζί μας. Οι στίχοι σου πότε μας ταξιδεύουν, πότε μας συγκινούν και άλλες φορές μας κάνουν να κουνάμε μόνο το κεφάλι, γιατί μέσα τους ανακαλύψαμε κάτι δικό μας. Συνέχισε, είσαι υπέροχος.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε μονόλογος εντός μου, έχει για μένα τόσο ποιητική όσο και ρεαλιστική αξία. Οι άνθρωποι που επιλέγουμε αυτόν τον δρόμο ξέρουμε τουλάχιστον που θα συναντήσει ο ένας τον άλλον. Σε ευχαριστώ για την πρόταση και την πρόσκλησή σου.

Μετά τιμής
Βασίλης Κριμπάς

Ανώνυμος είπε...

'' ΗΤΑΝ Ο ΤΡΕΛΟς ΤΗς ΑΚΤΗς, ΚΙ'Ο ΑΠΟΜΑΚΡΟς, ΟΠΩς ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΥΤΑΝΔΡΟΙ ΘΑΜΩΝΕς ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ''.....
Αναρωτιεμαι ορισμενες φορες μηπως ειμαι και εγω μια απο αυτους τους αυτανδρους θαμωνες???????????

Ανώνυμος είπε...

Στα αληθεια αναρωτιεμαι......
Οπως οταν ακουω τα τραγουδια σου ,παντα βρισκω οτι εχεις κανει μια βαθεια βουτια στην ψυχη μου και γνωριζεις τα παντα !!!


Αν και δηλωσα Ανωνυμη ...
Ειρηνη Τσορμπατζογλου !!!!!!!!!!!!!